Gyakran ismételt kérdések

Mit tegyek ha regisztrálás után nem jön e-mail a levelező fiókomba?

- Kérjük először is nézze meg a levélszemét fiókban.., ha ott nem találja, akkor kérjük írjon nekünk, mert lehetséges hogy elírás történt az e-mail címben (a regisztrációkat automata kezeli, csak akkor nem érkezik meg az üzenet ha hibás a levelezési cím)

Hogyan adhatom fel a hirdetésem?

- Először regisztrálnia kell, majd ha a visszaigazoló e-mail megérkezett, weboldalunkon be tud lépni saját fiókjába, ahol a továbbiakban hirdetést tud feladni, és azokat kezelni tudja.

Honnan tudom hogy lejárt a hirdetésem?

- A hirdetések 1 hónapig aktívak, azaz kereshetőek az érdeklődők számára. Ennek lejárta előtt rendszerünk automatikusan üzenetet küld Önnek. Ez alapján eldöntheti hogy ismét szeretné-e megjelentetni, illetve ilyenkor ismét választhat a díjcsomagok és a kiemelések között is. Amennyiben nem kívánja újra aktiválni, úgy egy évig megőrizzük hirdetését, vagy törölheti azt.

Miért nem tudok háromnál több hirdetést feladni ?

- Oldalunk elsődleges célja hogy valóban csak tulajdonosok hirdessenek nálunk, ezért korlátoztuk az egy regisztrációval feladható hirdetések számát. Tulajdonosok számára általában elegendő a felkínált lehetőség, még akkor is ha több lakással rendelkezik, és azokat bérbe adja, vagy akár ugyan azon lakást eladásra, és bérletre is meghirdeti.

Kereső oldalról, hogyan tudok visszajutni a fő oldalra?

- Egyszerűen csak kattintson a bal felső sarokban lévő „ingatlan Ad el magad” logóra, és máris a fő oldalon találja magát.

Hol láthatom a legfrissebb hirdetéseket?

- Amint belép oldalunkra, vagy visszalép a fő oldalra, a nyitó kép alatt rögtön a legfrissebb hirdetéseket találja. Amennyiben konkrét elképzelése van mit keres, kérjük használja egyszerű, vagy részletes keresőnket.

Mikor jelenik meg a feladott hirdetésem?

- A megfelelő összeg beérkezését követően, 1 órán belül aktiváljuk hirdetését, amely 1 hónapig érhető el a keresők számára, ezután ismét elő tud fizetni valamelyik alapcsomagunkra, illetve választhat hozzá kiemelést. Amennyiben nem fizet elő további megjelenésre, akkor is be tud lépni saját fiókjába, amelyben 1 évig megőrizzük hirdetését, vagy törölheti onnan.

Hogyan tudok változtatni a hirdetésemen?

- Saját fiókjába történő belépést követően, Ön látja összes aktív, illetve lejárt hirdetését. Az aktív hirdetésekben a jobb alsó sarokban lévő „módosítás” linkre kattintva, bármely szöveges paramétert átírhat, illetve képeket törölhet vagy cserélhet. Az előfizetett csomagon azonban nem tud módosítani.

Előfizetést követően miért nem módosíthatok a díjcsomagon ?

- Díjcsomagjaink, és ez alapján számlánkra beérkezett előfizetések, meghatározott feltételekre és időtartamra vonatkoznak. Ezeket az időtartam lejárta alatt nem áll módunkban változtatni. Amennyiben hatásosabb kiemelést szeretne igénybe venni, új hirdetésként tudja azt feladni, vagy ki kell várnia az 1 hónap lejártát, és azt követően ismét lehetősége van a felkínált díjcsomagok és kiemelések között választani.

Hogyan tudom meghosszabbítani a hirdetésem ?

- Az 1 hónapos hirdetési időtartam lejáratának napján, értesítést küldünk Önnek a megadott e-mail címére. A következő naptól Önnek ismét lehetősége nyílik a már lejárt hirdetését aktiválni, és újra tud díjcsomagot és kiemelést választani tetszése szerint (az aktívnál még nem!), vagy benn hagyhatja lejárt hirdetését egy későbbi aktiválás lehetőségére, vagy törölheti.

Mit tegyek ha elfelejtettem a belépő jelszavam ?

- Egyszerűen kattintson az „Elfelejtett jelszó” linkre, és elküldjük emlékeztetőül belépő adatait.

Amennyiben további kérdése van, keressen minket az: iroda@ingatlanaddelmagad.hu címen